Nu ger jag mig inte!

Nej det gör jag fan inte! Jag ska träna bort alla jävla kilon, dom ska bort! Vet ni hur duktig jag varit nu eller? jag har tränat typ varje dag! Idag har jag shoppat tillexempel, okej nej det är inte träning så i sig, men tänk så mycket man går omkring när man shoppar, man går rätt mycket, man går flera timmar.. Okej, så från och med nu kommer jag att kalla det shoppingmotion okej? ja och sen har jag gått en kvälls promenad med mamma och när jag kom hem körde jag lite mer styrka, lite mage,lite rygg,lite ben,lite rumpa och lite armar.. Inte jätte mycket, men jag gjorde så mycket så att det kändes och lite till, det är i alla fall något! 

Jo! är det någon som vet om det är så att man får huvudvärk när kroppen ställer om från att gå på kolhydrater till fett? Både jag och mamma har nämligen haft världens huvudvärk idag, ni vet sådär så att det spänner! inte skönt, hoppas det bara är kroppen som ställer om sig.  


Mina nya vänner...

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Inte helt ovanligt med huvudvärk när man förändrar ämnesomsättning m.m. Sen kanske ni inte dricker mer vatten vilket ni borde när ni tränar mer?

2011-08-22 @ 23:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0