Amanda är på G!!!

Wooow!! nu ni jag är verkligen på väg till ett bättre jag! började morgonen med att lyssna på musik med lilla max och sen har jag varit på polisens gym med mackan och tränat lite DET NI! nu jävlar börjar det hända grejer här! Körde cirkelträning. Hahah lilla Max var med han är ju för gullig, synd att jag inte tog med mobilen så jag kunde tagit kort men jag ska försöka förklara... Tänk er en liten 6årig grabb lägga sig på bänken med två mini-mini hantlar som väger ja, inte mycket, lägger sig på bänken och kör bröst sen skriker han ''säg till när minuten är klar'' asså han är ju för underbar den ungen :) Sen avslutade vi med en pingis match där Max säger ''kom igen nu baby'' ja han är ju för härlig..

Ja, annars då.. Ikväll blir det kräftskiva ute hos mackans föräldrar, ska bli mycket trevligt. Snart ska vi väl ta och göra lite västerbottenpaj, my god hur gott är inte det liksom? Mmm älskar det!



Ett sånt här gym vill jag träna på.. åååh så nice :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0