20 min KOM IGEN!!!

Fan jag är på G nu känner ni det? Fan jag tänar på som fan och käkar rätt, nu lär ju kilona rasa! 

Så, idag blev det ett 20min pass med Mackan, tur man har han nu han blir ju som min personliga tränare, grymt! Vi körde 6 stationer, armhävningar på pilatesboll, biseps, dips (ni vet som armhävningar fast man dippar kroppen med rumpan ner) knäböj, axlar med hantlar ca 5 kilo för mig och sen plankan fast typ armhävningar fast man rör bara kroppen inte armarna. Dom körde vi 10st på varje. När man gjort alla har man gjort ett varv och man ska göra så många varv som möjligt på 20min...


Jag använder dom med två på bara (A) Mackan kör dom med 6, han är lite starkare än mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0