Long time no see...

Well hello hello...

Det var ett bra jävla tag sen jag bloggade här nu.
Ska jag vara ärlig så har det varit pga brist på aktivitet... haha hur lät det där då. Jo jag menar mest att det inte hänt allt för mycket intressant hittills och har därför besparat mig alla dessa tråkiga inlägg.. well... Jo okej jag kan väl börja med att säga alla de bra och roliga sakerna som hänt sen..... november.....

Julen var bra... haha
Nyår var bra!
Påsken va bra!

Ne.. okej, jag har blivit gudmor! 26 Februari kom världens sötaste lilla tjej till världen och jag blev gudmor för första gången... Vilken stor grej!!!! Så jag slängde mig på tåget samma dag hon föddes för att hälsa på lillskrutt :)

Jag har även blivit antagen till en skolan i Australien och kommer flytta till Brisbane i Oktober. Helt sjukt! Jag kommer att blogga därifran och innan resan men på en annan blogg! på: mandymoore.blogg.se hittar ni mig och allt som kommer röra min resa dit :) börja gärna följa mig där också, det vore super kul och jag tror att den bloggen blir mycket roligare än den här gamla bloggen :)

Annars har det faktiskt inte hänt extremt mycket, jag har väl i princip fått jobb idag också, helt fantastiskt, är ett tag sen jag jobbade nu. och nu kommer jag jobba med barn och utbildning. ja ni tänker rätt, dagis, skola, fritids you name it! Jätte bra fick samtal om det idag faktiskt haha så det är riktigt nytt!

Jag kommer nästa vecka börja ett viktminskningsprogram, så ni kanske får följa den resan också, har inte bestämt mig än om jag ska låta er följa allt eller bara början och slut ;)
Det är iaf ett 3 månadersprogram jag kommer att följa. När det är klart får ni säkert mer detaljer om detta! :)

Ja, det jag egentligen ville säga med detta inlägg var att ni kommer nog få följa mig mer på mandymoore.blogg.se bloggen. KOmmer skriva om förberedelser och saker om kring Australien, Brisbane, skolan, utbildningen osv :)

Önskar er en jäklans bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0