Måndag- Tisdag...

Sorry!! tiden rann iväg i måndags och ja, tisdags kväll så jag hann inte slänga in några tränins inlägg! sorry for that!!
 
Ja, eftersom att klockan är halv 4 på morgonen och jag inte har gått och lagt mig än så tänker jag bara slänga in ett inlägg lite snabbt!
 
Jag vill bara lägga till att, när jag skriver cybexmaskin... Jag vet inte vad själva träningen heter, och maskinen har inget namn, utan de står bara cybex och det är märket.. Men ja, finns ju med på bilden så det är bara att kolla vad det är om någon är nyfiken på det :)
 
 
Måndag, gym dag, såklart! Körde det vanliga programmet!
 
10min crosstraner för uppvärming
 
Deadlift: 10st, 4 set - 40kg
 
Squat2: 10st, 4 set - 30kg
 
cybexmaskin: 10st, 3 set - 30-35kg
 
Push ups: 10st, 3 set
Mixad som vanligt med
Standing: 12st, 2 set - 14.24kg och 12st, 1 set 16.5kg
 
Seated: 12st, 3set - 35kg
 
Plankan 1min, 30sek, 30 sek (3 set)
 
streching!!!
 
 
 
 
Sååå Tisdag!

Ja men på tisdagar är det ju chill träning med yoga!

I know, I know, klart det inte är nått kötta pass, men det ska det verkligen inte vara heller, men man kan anpassa yogan ganska mycket och på så sätt utmana sig själv och det kan bli jobbigt om man vill det! Om inte så tränar man på andning och balans framför allt! Även kanske blir mjukare i kroppen, man ver ju en jävla massa spännis grabbar ibland som fan knappt kan sätta på sig brallorna för att dom är så jävla stela, not good, not good at all! Såååå yoga gott folk....

Okej, ibland känns det som att tiden aldrig går på ett sånt pass, men ibland rusar tiden iväg, och jajjemen tro fan att jag inte kan hålla mig för skratt när man kör det där klassiska meditations shofrächet i början.. ni vet det klassiska ''aaaaaaahhmmmmmmmmmmmmmmmmmm.... aaaaaahhhmmmmmmmmmmmmmmmmm'' Ni vet det där... Ja fan jag håller käften varje gång för annars skrattar jag ihjäl mig!
 
 
 
Goodnight!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Bra kört de här veckorna! Du har disiplin ooch är strickt i rörelserna!! <3

2013-10-09 @ 05:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0