fort gåre..

Nu har jag varit sådär extremt jävla dålig på att uppdatera här på bloggen, men ska jag vara ärlig så har det varit så sjukt mycket annat senaste tiden. jag har bla flyttat, så jag har hållt med med flytt och grejer en hel del, jag var varit en del i Enköping och västerås, jag har jobbat en heldel i skolan för att bli klar med sista hantverkskursen så att jag inte behöver bry mig om den något mer nu innan studenten..
 
Flytten klar, kursen klar, härligt! Det som är så bra med att bli klar med slut kurser nu så ''långt'' innan studenten är att man inte har speciellt mycket att göra de sista veckorna och det är skit bra för då kan man göra andra viktiga saker.. Tillexempel rengöra verktyg, städa bänken, för jag menar jag kommer ju inte komma tillbaka i höst och då ska det vara snyggt här till de nya eleverna... Jag undrar hur hantverk ska klara sig utan mig och min klass, vi är några få här som stadar dessa lokaler ta mig fan jämt, så att det ska se snyggt uty. När vi slutar vem ska ta över då? Det är fan inte bara städning vi sköter, vi sköter en hel del annat.. men men inte mitt problem längre, för jag tar fan i mej studenten om 30 dagar... 30 dagar det är liksom en månad och fan vad fort det kommer att gå! Denna vecka kommer att swicha förbi innan man ens hunni att blinka. Vi drar ju nämligen till prag i natt.. Kul alarmet på mobilen är inställt på 02.00, mycket trevlig tid! Men det positiva är att vi får nästan hela dagen i Prag imorgon då så det är det fan värt.. hellre det än att vi kommer fram sent till Prag..
 
Det som står på schemat för denna lilla resa är väl lite fina besök på olika platsen, vi kommer att få lite guidade turer inne i prag, slottsområdet och lite sånt alla viktiga sevärdigheter liksom, Böhmiska granat museet ska besökas, besök på Terezin och sen ba typ ha jävligt kul faktiskt.. Jag hoppas på ett jävla bra väder, man vågar inte lita på prognoserna, dom verkar köra lite varannan dag, ena dagen står det att det ska var sol och varmt hela veckan, sen kollar man dagen efter då ska det regna hela veckan, så kollar man igen då ska det vara sol, ja ni fattar.. Dom verkar inte kunna bestämma sig riktigt, men det är väl som dom säger, det är 50% chans att dom har rätt, antingen regnar det eller så regnar det inte! Men det verkar iallafall som att det ska vara varmt och det är bra!
 
 
Jaha och sen när man kommer hem så är det 3 skolveckor kvar, den 4e veckan slutar vi ju på onsdagen... jag har egentligen lovat mig själv att inte säga det, men nu gör jag det ändå. Fan vad fort det har gått! vad hände med tiden liksom? vad har man gjort den senaste terminen? man verkar ha gjort en heldel, men vad fan liksom? Om som sagt 30 dagar så är det dags för den där studenten och det är skumt!
Studenten är liksom en grej som man i alla år sett alla andra göra, så det känns liksom som en grej som fortfarande alla andra gör, inget man själv gör. Det är så sjukt för man kan fan inte tänka sig hur det är, man kommer väl vara jävligt glad antar jag, men liksom vilken känsla kommer man att ha i kroppen? vad, va, de, me... nej jag kommer inte riktigt på hur jag ska skriva.... sjukt är det.... som fan!
 
 
Och sen blire flytt till stockholm också, ha tänk derå, stockholm och sen förhoppningsvis ut i världen. Jag bara måste ut.. ut, ut, ut! Se världen och uppleva en massa coola saker... Nu är det fan min tur!
 
 
 Men jag antar att jag inte kommer att blogga något denna vecka då jag är i Prag, kanske kommer något inlägg, men jag kan inte lova något!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0