8 dagar

Idag är det 8 dagar kvar till studenten och den där sjuka känslan blir bara mer och mer sjuk ju närmare man kommer! Jag får sånna där skrattanfall hela tiden så fort man tänker på det, jag vet inte om det är för att skratta bort känslan av att behöva säga hejdå snart... De senaste dagarna så har jag tagit hem alla mina saker skolan som är mitt, ni vet böcker och liknande. Hade min sista naturlektion idag och ja, det är ju helt knäppt! Det känns så konstigt att inte komma tillbaka, det är liksom sista sista verkligen.. Ja, alltså jag är ju såååå glad över att det är slut snart, men det är alltid jobbigt att säga hejdå oavsett vad!

och fester.. fyhelvete vad med fester och evenemang det är, från och med torsdag är det något varje dag/ kväll liksom. Kommer dock inte att vara med på allt, men dom viktigaste grejerna är man ju klart med på :)

Ah fan, så sjukt.. studenten... kollade vädret idag och enligt prognosen så ska det vara sol och 18 grader HOPPAS ATT DET HÅLLER I SIG!! vore så underbart med sol och vackert väder den stora dagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0