Studentplanerar..

Fan det är ju helt jävla sjukt! Om 3 månader så är det jag som tar studenten, helt jävla galet! Nu när man fått mössan och allt sånt så känns det ju helt jävla sjukt awesome!
Jag satt nyss och planerade med mamma, vilka som bjuds in, vad man ska bjuda på efteråt, vad ska köpas? vad ska fixas, ja ni vet allt sånt där! Vi var ju överens ganska fort och nu känns det mer som att allt är klart, nu väntar vi bara på att dagen ska komma liksom.. lite så..

Men det känns fortfarande så jävla sjukt, vadå ska jag? ta studenten? ni skämtar? en hel dag med en jävla massa uppmärksamhet?? wiiiihooo älskart! haha
Jag hittade förövrigt en perfekt studentklänning igår, så nu är det bara måtta och sen beställa hem allt! Fan den här dagen.. Jävlar vilken underbar dag!!

94 dagar kvar...LÄNGTAR SÖNDER!!!!


och inte nog med det!
Jag ska ju förfan till Prag också, ah men hur jävla kul ska inte de bli då? det ska ju också bli helt jävla fantastiskt, och dit drar jag ju om 65 dagar och då är det bara typ 3 veckor kvar till studenten.. jävlar i helvete vad sjukt det är!
JÄVLAR VAD KUL JAG SKA HA!

på tal om kul.. Jag har ju också bestämt att på 50 dagars, då jävlar ska vi shotta! Falköpingsborna klagar på att dom aldrig får se mig full, vilket dom visst har bara de att dom själva varit så jävla fulla också.. iallafall, då ska vi shotta och dricka drinkar! Det är liksom det jag gör bäst.. Dricker cider för att det är socialt, dricker drinkar för att dom är fina och de ser snyggt ut på krogen, shottar för att visa att så där söt och oskylldig är jag då fan inte!
Haha okej riktigt så är det inte.. Men nästan ;-)




Nej nu jävlar!

Tagga tagga tagga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0