soffläge...

Jag intar soffläge idag! Det var en jävlar i mig kväll igår också, jag vet inte hur fan det går till men man blir fan alltid så full nu för tiden i Michaelas sällskap.. Hon själv anslöt sig till sen snurrande världen också så det är ju bara kul... Jag vet inte hur det går till men flaskorna tar ta mig fan alltid slut på något konstigt vänster, förra helgen var det en flaska lakrisshot och en flaska vodka som tog slut. Igår var det jägern som tog slut och vi hjälpte josse med sin söööööta likör också som också tog slut.. flaskorna tar liksom slut bara sådär, poff borta...
Men vet ni vad det bästa är? Jag blir inte bakis! jag blir seg men fan inte bakis vaknar tidigt så in i helvete och sen är det bra liksom... skit skönt! Det värsta med att dricka länge, lägga sig sent, upp tidigt är ju att man typ fortfarande är onykter när man vaknar haha, fan vad illa egentligen haha!!

Nä nu ska jag packa ihop lite och städa, imorgon blir det att åka upp till Stockholm :-)





Kommentarer
Postat av: Musslan

Haha du har turen jag oturen :(
Jag är bakis som ett svin nu:(

2013-03-24 @ 14:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0