släpp....

Not good! För ett tag sen så hade jag ett "du måste våga släppa taget om mig" snack med min mamma! Ja hon är väl som alla andra mammor, lite knäpp men det är en störning som ligger i släkten.. Hon är som alla andra väldigt orolig för mig och att något ska hända, vilket inte alls är konstigt.. Det stora problemet var ju att jag som den lilla ängel jag är inte vill göra henne besviken, jag vill inte göra någon av mina föräldrar besviken.. Men det påverkar mig hur jag gör och hur jag beter mig.. Man skulle kunna säga att mina vänner och min familj känner olika sidor av mig.. Tyvärr påverkar sidan som visas för mina föräldrar den sidan som visas för mina vänner, på ett lite negativt sätt... Jag har inte känt att jag kan släppa allt och köra all in på vad som helst, utan jag har varit väldigt lugn och försiktig så.. Så jag tog ett snack med min kära mor och sa till henne att det är okej att släppa mig nu, du behöver inte vara orolig över mig konstant, jag är 19 år och jag klarar mig bra själv också liksom...Pappa har ju släppt lite mer så eller så är han bara mer förstående om att jag klarar mig själv.. Ja det gav resultat hos mamma iaf och hon har nu släppt ganska bra.. Det syns nämligen på mitt konto, jävlar i helvete vad det ska festas.. Sen kan det vara för att det snart är student men jävlar i mig tror detta blir 3 eller 4 helgen irad nu asså... Men vet ni varför? joo i Falköping kör dom med pang priser i baren shot 30 spän, idag är det shot 20 spän.. då har man ju råd o dricka en massa typ varje helg.. Eller så är man lite fnittrig innan man går dit och sen så är det bra...
Förra helgen spårade det ur totalt, jag har nog aldrig haft sån ångest dagen efter för hur mkt jag skämt ut mig.. jävlar vad kul jag hade men dagen efter så känner man ba men varför gjorde jag så, eller varför sa jag så? eller så tänker man var jag där? hade jag roligt?? ja det verkar så iallfall... Helvete asså jag är ett sånt där shotfreak asså, finns inget roligare än att shota, är det billigt så behöver man inte så extremt mkt för att bli onykter liksom, därför det är bra med pangpriser, eller slakt priser som dom skrev om dagens evenemang...

nää nu får det bli sminkning och hårfix faktiskt :)

ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0