Imorgon smäller det!

Hihi jag tror jag dör! jag kan knappt sova, jag och Leonie ligger här och fnittrar och är så taggade för imorgon så att vi inte riktigt vet vart vi ska ta vägen!

Denna dagen har gått så fort!
var på skolan imorse och blev fotade, sen var det studentlunch, sen har vi farit runt och fixat! cupcakesen är dekorerade, tårtan är bakad och dekorerad, allt är handlat och klart, allt är fixat för imorgon! vi har "pyntat" flaket med lakan och björk, fetaste ljudet med coolast musik! Allt är verkligen klart.. om 15 minuter är det den 5 juni och DÅ TAR JAG STUDENTEN!!!

HV, HV, HV DOMINERAR!!

"vem vill gå i ettan nu, ingen, ingen. vem vill gå i ettan nu, ingen ingen alls!

vem vill gå in tvåan nu, ingen, ingen. vem vill gå i tvåan nu, ingen ingen alls!

VEM VILL GÅ I TREAN NU, ALLA, ALLA, VEM VILL GÅ I TREAN NU ALLI, ALLIHOP!"

Tagga nurååå! :-D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0