För jag har tagit studenten!

Hahahah denna dag alltså, denna dag! I flera års tid har man väntat på den här dagen, dagen då man tar studenten och nu är det fan min tur! Efter 3 år på hantverksprogrammet- guldsmed på Ållebergsgymnasiet i Falköping så är det slut. Det var inte en dans på rosor, men jag tog mig fan igenom och nu jävlar! Den här dagen är slutet på det som varit och en början på det som ligger framför mig och nu är det min tur att visa världen vad jag går för och göra det jag verkligen vill göra!
 
Tack till alla lärare som stått ut med mig under hela min skolgång, jag vet att jag gjort det jävligt tufft för er ibland men ni har inte gett upp på mig och sett att jag kan, när jag inte sett det själv..  
Tack alla underbara människor som man lärt känna under alla år, ni är fantastiska!
 
Tack till alla som bara på något sett är en del av mitt liv överhuvudtaget! Ni betyder mer än vad ni tror och ni fyller mina dagar med energi!
 
Nu jävlar, denna dag firar jag tills jag... Ja jag vet inte vad!
 
FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!!
Fyfan vad jag är bra!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0