Tisdag morgon..

Tisdagar är riktigt bra dagar! klockan är halv 10, jag har hunnit vakna, ligga och titta på tv, träna, duscha, äta frukost och ba chilla och än har jag inte börjat skolan, de gör jag om ca 2 timmar mohahaha vissa har det bra! Så just nu går jag runt i mina nya klackar och känner mig snygg i pyjamas haha :-) Har alla haft en bra och trevlig morgon? någon som vaknat på fel sida?
Det är lite kul för att jag har kommit in i en liten "ut med skiten" period..Jag vill bara rensa ut allt och bli av med en massa skit, men egentligen så är det ju inget fel med det, det är ju bara bra att jag kan släppa mina grejer ;-) haha Så jag funderar faktiskt på att rensa ut min graderob igen och verkligen ba slänga ut en jävla massa skit haha... UT MED SKITEN BA!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0