snabbis helg!!

Ja men detta blir då 4e inlägget jag skriver denna helg då.. Så jävla fail skrev två inlägg påväg upp till Enköping men då försvann ju internetanslutningen mitt i alltihop så när de skulle publiceras på ba "ingen respons med blogg.se" så ba poff allt borta.. segt sen så skrev jag ett igår kväll tröck på "tillbaka" knappen en gång för mycket och lämnade appen vilket betyder. Inlägget poff borta... Så jag försöker väl skriva in hela helgen här nu då istället!

I fredags åkte jag och mamma upp till Enköping direkt efter jag slutat skolan. Schemat för denna helg har varit att träffa så många som möjligt och fira mig och min farbror.. Så i fredags så var vi väl uppe vid 5 tiden då han vi träffa maud på guldfynd, lotta på Lagerströms, åka hem till ullis som fått unge nr 2 en liten Liam, så var vi där till halv 10, sen till Marie och tibban och se deras nya hus, sen vid 12 iväg till Bea och där blev de vin till 2. inte jag då, jag körde ju! mmh sen till Annelie och patrik som vi bodde hos och där satt vi och chattra till halv 3.. ah ni kan tänka er att lägga sig vid 3 och sen i lördags hade vi bokat fika kl 11.. haha ett under att vi hann alltså! Vakna 10, snabb fix, fika med Jenny vid halv 12 blev det, sen 1 var det fika/kalas hos Farmor, sen vid 3 åkte vi till axelssons, vid 4 var vi på afterwork på lisse o hennes nya och sen hämta Annica och sen hem till Annelie och käka och ha tjejkväll.. Själv i lördags så hade jag tandvärk pga den där jävla visdomstanden och somnade vid 10 men vaknade vid halv 2 igen och satte mig ute hos damerna som fått i sig ett par glas, eller flaskor vin. Jag lovar er det lät som en jävla hönsgård asså.. herregud! ah sen blev det natten igen vid 3... Ah så blev det söndag.. så fort helgen gick! då blev det brunch typ vid 11 halv 12 nått sånt, sen iväg ut för oss. så ut till sörta och hälsa på han, sen till Angelica och säga hej till dom och sen ullis och säga hejdå, sen tanka och sist godisgallerian.. Ni förstår Falköping har konstig kebab och har inga riktiga godisbutiker, så när man åker till Enköping så käkar man kebab och åker till Godisgallerian... Ni i Falköping jag vill bara säga, godisgallerian är en butik med enbart godis som har ca 700olika sorter godis.. så snacka inte om godislagret (det är en liten kiosk som har lite godis för er som undrar som inte bor i Falköping)
Så... så är det.. Det blev ju typ ett antal besök denna helg kan vi säga! Men trevligt!

Det jag skulle skrivit i fredags...

Jag älskar fredagar. Om man kunde gifta sig med en dag så hade jag gift mig med fredag... Vänstrat med Lördag och legat i soffan hos Söndag och haft ångest över att jag utnyttjar fredag och lördag bara för att jag ska ha kul... Haha fan vad stört... Måndag har jag krig med, hatar bitchen, tisdag är väl lite gullig sådär bara är liksom, omg onsdag är så jävla wannaba lördag! torsdag vilken pepp och energi givande dag, taggar upp en inför ytterligare en helg där jag utnyttjar mina älsklingar ;-) då har vi hela veckan ;-)

sen så satt jag och mamma i bilen och hon är ju sluddraren själv asså, borde skriva en ordbok, eller så skulle hon kunna anställa mig som hennes tolk... lyssna här.. eller läs...

M= mamma ~ J= jag

m- vi kör in i asken!
j- hahahahaha kör in i asken xD
m- jag menade ju att vi skulle åka in på mackan och köpa en choklad ask!
j- olycka på väg26 en personbil körde in i en choklad ask. En vit choklad fördes till sjukhus med lindriga skador, inga andra chokladbitar skadades vid olyckan... xD hahaha...

ja men frisk!

sen sa mamma i helgen att olyckan ringde xD

*mamma pratar i telefon*
maria- vem var det? :-)
mamma- olyckan...
eeh okej... sen att hon menade Annika är en annan sak xD det blir lite fel ibland... det står Olas Annika i hennes mobil och då blev det olyckan.. åh sluddraN!!

Vet ni? imorgon är det en alldeles speciell dag... vet ni vilken??? hihi jaaa min dag! woop woop ;-)

pöss!!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0