problem problem..

Oh my god! I have big problems liksom! Nu blir vi lite mer personliga här på bloggen va men såhär här är det..

Jag vill INTE ha små bröst! så är det och så har det alltid varit. Redan när jag var pytteliten och iprincip kunde prata så har jag sagt det... nu kommer problemet... Jag tycker att dom är på gränsen till för små redan nu och jag vill gå ner massa i vikt.. MEN MINA ÄLSKLINGAR DÅ!!! då blir dom ju ännu mindre, buhuu jag vill inte ha mindre än vad jag har nu, aldrig..

Det är ta mig fan något som stör mig så mycket just nu, kan inte komma över det. vafan det är fan det ända jag har liksom, för inse killar tittar på bröst och rumpa först, sen resten av kroppen och ansiktet, är hon snygg och har bröst då kan man lära känna henne... Nej okej det kanske inte är så, men det är lite de man kan få intrycket av ibland.. Och nej jag vill inte ha bröst pga killar, jag vill ha de för att själv känna mig, ska vi säga attraktiv? nee vi säger sexig...

vilket problem va, vilja gå ner i vikt men inte ha små bröst haha.. så tänker nog inte barnen i Afrika.. fast nu är inte jag barnen i Afrika..

Vill ni veta ett till problem...
usch jag har många problem...

Men de största problem är (just nu, i detta inlägg) .. hur de ska bli med mina underbara små bästisar som följer mig överallt ;-)

ett mindre är att jag har vänt på dygnet och kan inte sova, illa!


Jag tänkte lägga in en bild.. Men nej så kul ska vi inte ha det hahahaha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0