nya fina....

Wiiie fick äntligen träffa min nya dator idag, åh så fin den är!! Det är Windows 8 på den och emh, ja det där var ju lite som en ny värld kan man ju säga... Jag gillar de, allt liksom bara finns där. Som jag sa till pappa när jag såg att det låg en app till min mail där "åååh direkt till mailen, ååh vad dom gör det lätt för mig, jag ska bli sååå lat!! :-D " Jag har då min hotmail-mail där så därför denna extas, då slipper jag ju liksom gå in på Internet, ta upp sidan, nu kan jag bara trycka på en app och allt är där... Ja alltså för er som missat så är ju Windows 8 typ bara massa appar.. eller man skulle kunna säga "genvägar" som de brukar heta på de förra... Men iallafall det är appar och ett annat sätt att göra saker och ting på så jag får sätta mig en hel dag och bara kolla igenom vad som finns och "forma" datan så som jag vill ha den.. blir ju toppen det här!!





ey meneeee pöss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0