mardrömmar..

usch fyfan vad jag sovit dåligt inatt! Har drömt en massa konstiga saker, men det värsta var när jag drömde att min lille Max försvann.. usch han och han kompis var med mig på stan och sen gick dom runt ett hörn och sen var dom borta.. jag letade överallt och dom var borta, det började bli mörkt och alla affärer började stänga. Jag hoppades liksom på att dom gått in i någon butik eller så. sen går jag hem och letar och nej borta, sen när det är helt mörkt ute så blir det strömavbrott hela stan och allt blir precis svart och den ångesten gott folk.. helvete vilken ångest jag fick! vet att lilleman är ganska så mörkrädd och tänker han är där ute nu och vet inte vart han är! jag kastar mig ut och sen vaknar jag... ja jag bestämde mig för att det inte gjorde så mycket att vakna 6 en söndag morgon såå ja...eey fyfaan usch.. det jobbiga är ju liksom att den där jobbiga känslan sitter kvar i kroppen...

är det nån som kan tyda drömmar??






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0