Make over kanske??

 
Jag har verkligen sååå stor lust att göra en make over i mitt rum, jag har typ lust att ba slänga ut allt.. samtidigt som jag inte kan skiljas från mina saker... Men som jag sa till mamma igår, nu ska jag lägga mig i skiljsmässa med mina saker... NU SKA DET UT! Liksom jag har sååååå mycket saker jag har sparat för att liksom bevara nått minne, men det är saker jag aldrig någonsin kommer att använda i framtiden, har aldrig använt heller, UT MED SKITEN! ut ut UT! Och jag inser ju att när jag flyttar hemifrån till eget, de kommer bli kaos.. liksom just nu har jag ju TVÅ rum där jag har massa små grejer som jag ''måste'' spara för att bevara nått jävla minne... Det kommer aldrig att gå! NU måste skiten ut, jag vill ha ut skiten men när jag väl sitter där och rensar så ba '' nej inte den, inte den ååh inte den... ''
Så fram med svart sopsäck och ba släng.. släng släng släng.. och jag kan ba tänka alla kläder som kommer slängas ut när jag gått ner i vikt ojojoj för då ska jag köpa en jävla massa nya kläder, och då ska de gamla ut!
 
Nej men ska man ta och börja rensa då kanske??
 
Man kanske skulle använda fantasin, tänka att de är ens man som man ska skilja sig med för att han varit otrogen och det är hans grejer man ska slänga ut.. Hahah vad bra då kanske man får ut lite aggrisioner på samma gång... toppen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0