Inte som alla tror...

Med tanke på hur jag ofta är klädd eller ser ut så tror säkert inte folk att jag ÄLSKAR att klä upp mig, sminka mig i mycket smink och ha HÖGA klackar, helst i någon cool modell eller annorlunda färg för att sticka ut lite... Man kan inte tro det va? Med tanke på att jag ofta i skolan klär mig i mjukis byxor och är osminkad.. Jag har tagit upp anledningarnar till de förut, så det är alltså mest bara en anti alla andra grej.. vilket får en att sticka ut lite också, mer negativt kanske, men äch folk kan tycka om mig även om jag är osminkad, det är inte mitt smink man umgås med liksom! Det jag egentligen skulle skriva var att jag precis köpte ett par skor hahah dom var på REA så ni kan andas! och det var precis då jag tänkte på alla mina as häftiga skor som jag vill använda mera.. Då tänkte jag, okej jag ska ju gå ner massa i vikt till studenten, eller ja till resten av mitt liv och då tänkte jag.. Snygg kropp = snygga kläder, snygga kläder = snygga skor, snygg outfit = snyggt smink.... Vilket betyder att jag ska vara jävligt snygg iår! framåt våren/ sommaren då jävlar ska vi se.... ;) och nu kommer jag att ha tide att träna på morgonen! tisdagar och fredagar börjar jag 11.25 så då har jag massor med tid till att träna på morgonen! AWESOME!!
 
Här är de två som sticker ut mest här hemma just nu :)
 
och nya på väg ;)
 
2013 ska bli ett jävligt snyggt år! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0