Grymt lov!!

Vilket fantastiskt sista jullov jag har haft nu eller! Jag hade några trevliga dagar hemma i Falköping innan jul och under julen! Två mysiga julfiranden med familj och "bonusfamilj" om man kan uttrycka sig så! Jag har haft det otroligt mysigt här i Stockholm, det har varit besök på armémusset, besök på hovstallet, afternoon tea på Berns med en helt fantastisk kakbuffe! Det har varit en fantastisk nyår med familj och goda vänner, jättemysigt! Det har varit lite fest här "hemma" med trevliga hoppare, trevliga mysturer på stan, trevlig middag med trevligt folk, varit på fin bio och fått utrymma pga brandlarm.. Det har även varit soffmys och film. tro det eller ej liksom :-)
Det har alltså varit ett bra lov! och jag fick sååå mycket fina julklappar, så grymt tacksam för alla som jag har runt om mig <3

Nu är det bara att börja ladda om och försöka vända tillbaka på dygnet som jag nu detta lov sakta men sökert vänt lite på.. så de kan gå ;-) Snart börjar skolan igen och terminen är igång.. usch jag ser inte fram emot att börja skolan igen, men de är skönt att det nu är den sista terminen och sen kan jag ba leva de liv som jag vill... Då ska bloggen användas flitigt så att ni kan följa mig ordentligt!!

Nu ska jag njuta av typ. de två sista dagarna här, eller ja.. jag åker till Falköping imorgon kväll så :-)

btw en av de punkter jag skrev om att de är drygt att skriva inlägg sen försvinner allt... jag har skrivit på ett långt inlägg i typ två dagar nu, men sen när jag igår skulle publicera detta långa inlägg så ba näää de går inte så allt försvann... skiit samma dååå!! haha



















9 dagar kvar tills jag blir 19 ;-) mohaha

poss poss ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0