Bal, bal, bal.....

I juni är det dags för studentbal! 9 juni för att vara mer exakt... Men vad FAN ska man ha på sig?? Jag har hela tiden varit inne på att ha en stoooor gigantisk klänning.. Men efter att ha köpt en grym tiara så är jag inte säker på om jag ska ha en gigantsik klänning längre, jag vill ju ha min tiara i fokus, jag funderar iställer på att ha en riktigt snygg fast inte lika puffig klänning.. och ska man tänka smart så, så ska man köpa en klänning och köper en gigantiskt puff klänning så kommer man efter balen slänga in den i en garderob och så ligger den där,.. Köper man en mer ''normal'' klänning så kan man ha den vid finare tillställningar liksom!.... Men jag har plan på att fokusera på huvudet, ha min stora tiara, långt lockat löshår så att det blir riktigt långt, riktigt snygg sminkning och snygga smycken... Mmmh tror det kan bli riktigt snyggt faktiskt... Vill ni se klänningarna jag kollat in och gillar ??
 
 
 
Den här gillar jag starkt! Om jag inte köper denna till balen så kommer jag att köpa den ändå, riktigt snygg!!
Just nu tror jag att det eventuellt kan bli denna klänning, den är fin och jag gillar att det är lite släp på den! maffigt!
Hur snygg är inte denna?? Den har ett GIGANTISKT släp som ba woow! tyvärr blir det nog jobbigt under kvällen med ett typ 2 meter långt släp bakom sig! Men snygg som fan!
Prinsessklänning! Skulle passa min tiara, jag skulle iof ändra den till rosa om jag skulle köpa den! men den är lite häftig med sin prinsessklänning modell!
En riktig favorit! Den här klänningen är ju bara så modern, snygg och skulle nog väcka stor uppmärksamhet på röda mattan! Riktigt häftig!!
 
Det finns fan en hel del klänningar där ute! men Jag känner att man måste hålla sig lite, liksom man kan inte titta på allt för då kommer man aldrig att kunna bestämma sig! Jag håller mig till sidorna JenJenhouse.se och Dressfirst.com. Det bästa med dom sidorna är att det är bra priser, sjukt mycket klänningar till alla tillfällen OVH man kan välja färg på klänningarna, man kan även få klänningarna efter egna mått, skit bra!
 
Ja nej, jag har bokat frisör, tänkte boka smink, naglar kan jag göra själv, skor har jag, annars köper jag så det enda som egentligen är kvar är klänning! Ska ner ett par kilo sen ska jag köpa klänning!! wiihoooo ska bli så kul!!:)
 
 
kiss kiss// Promqueen ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0