Ah men god morgon då..

Hahahahah det var då själva fan då!! Som jag skrev igår så har jag vänt på dygnet.. under lovet så gick jag och la mig runt 4-5 på mornarna... Nu när skolan börjar så går det liksom inte, så jag försökte lägga mig tidigt igår, det blev ändå runt 12... mmh men det var bättre än 5... Nej men vad tror ni hander då?? jo fröken Gyllenpanzar vaknar kl5 och har varit vaken sen dess.. Ja men varför inte...
Trött man blir, liksom jag kan inte lägga mig tidigt, för då vaknar jag alltid en gång på natten.. Eller nej vi säger såhär.. jag brukar gå och lägga mig runt 12 tiden, och om jag försöker lägga mig tidigare tyo runt 10, då vaknar jag ALLTID runt 12, halv 1 och tror att de är morgon.. och sen typ runt 5-6 tiden... Kul.... då går man ju hellre och lägger sig senare liksom.. eller?

Det är skumt det där!



Btw! jag älskar våran nya dusch, eller iallafall munstycket, det lyser!!! skit coolt! det var as häftigt att släcka ner allt och bara ha duschen som lös i blått, lila eller rött.. as coolt!!

God morgon på er!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

God morgon hjärtat. Låter som du har samma sovmönster som din far... :-)

2013-01-09 @ 07:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0