10 saker...

Det finns vissa saker som triggar igång mig och kan få mig riktig irriterad, frustrerad... Jag tänkte JA varför inte börja 2013 med att erkänna saker för er och för mig själv... och samtidigt varna er ;-)

1. När folk lägger sig i mina drömmar och planeringar.. Det finns inget som gör mig så otroligt frustrerad som när folk ska lägga sig i den delen, stötta mig gärna och det är okej att lägga sig i om jag ber om det. Men att lägga sig i utan att jag ber om det så tolkar jag det som att den personen vill hindra/ändra eller liknande på min dröm, not okey!

2. Säg aldrig "välkommen till vuxen världen" För mig är det lika med "är du dum som inte fattar att det inte är lätt o vara vuxen" då säger jag "välkommen till min värld jag är inte dum i huvudet och vet att det är skillnad på att vara vuxen och ungdom"

3. Be mig inte göra bättre ifrån mig i skolan och säga att de är lätt! och alla kommer alltid få samma svar när de frågar hur de går i skolan "jo de går bra.."

4. Det finns inga som kan få mig så frustrerad som mina föräldrar.. Med pappa där är de mest bara liksom "ja.....nej... men jo... nej!..." ni vet sånt där och ingen ger sig.. Med mamma där brakar helvetet lös och de gapas och skriks...

5. Något som kan göra mig frustrerad är om det är rörigt och o städat, jag vet inte varför men det blir en typ av frustration när det är rörigt och man inte hittar något och då börjar jag städa!

6. haha något jag kan frustreras av är när jag vet att jag har rätt och folk inte lyssnar eller inte håller med, fyfan vad jobbigt det är!

7..... Jag vet inte om jag kommer på något mer för tillfället... eller jo... 7. när saker inte blir som jag planerat så blir jag frustrerad, vem blir inte de liksom??

Det finns mycket som kan göra mig frustrerad...

8. Personer som överhuvudtaget ska förklara hur saker och ting är ute i världen när jag redan vet... Alltså som exempel, folk behöver inte förklara för mig hur det är uta på krogen för det vet jag redan, folk behöver inte förklara för mig som att jag är dum i huvet att man måste skaffa jobb när man slutat skolan för det vet jag redan.. typ sånna saker, folk får inte berätta saker på ett sätt som får mig att verka dum i huvudet för det är jag inte!

haha

9. jag blir frustrerad av att skriva saker jag blir frustrerade av för att jag spelar upp minnen... haha!!

10.. Detta får bli sista... Jag blir extremt frustrerad när jag känner mig låst och inte kan göra vad jag vill...

Jag kommer inte på något mer nu faktiskt! och det har fan tagit en timme och skriva detta..
ååh en sak till som gör mig frustrerad!! när man sitter i timmar och skriver långa blogg inlägg och när man är klar så trycker man fel och allt försvinner... då har man ba lust o slå sönder något.. typ datorn eller telefonen haha ;-)

Ha en trevlig natt people!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0