Så bra, så bra!

Så jävla bra! fyfan vad bra jag är!! Ni vet den där känslan man får i kroppen när man ba Iiiiiiii och allt ba är så jävla bra... Ni vet den känslan??
Hade jag idag efter jag ridit ett pass på Trazan.. Varför?? Jo för att det är såhär, Trazan är en 4årig western häst som blev inriden för något år sen och har efter det inte gått nått speciellt.. Jag är ingen western ryttare, jag är lärd med vanlig engelsk ridning med mest inriktning hoppning.. Ni kan tänka er en westernhäst som är liksom bebis och en ryttare som inte "pratar" hans språk...
Idag började jag prata hans språk och passet kändes sååå jävla bra! Vi började förstå varandra och kunde fokusera mer på att träna upp kondition och andra bra saker.. än att jag ger honom kommandon som han inte fattar för att han inte ska ridas så... Så när vi började förstå varandra blev de riktigt riktigt bra!! Härligt!!! :-)

tänk så mycket man kan lära sig på nätet ;-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0