Polis & tjuv..

Jävlar i mig vilka grabbar! Jo ni förstår att i förmiddags så fick jag en liten chans att se hur piketen jobbar, när dom går in i ett hus/lägenhet där det är en gärningsmän med vapen och gisslan... Jag agerade gisslan... Asså jag lovar er! från att gärningsmannen sköt, till att polisen tagit honom, och säkrat hela byggnaden tar det, ah fort gick de.. jävlar det bara small till, en jävla massa röster och vips så är allt klart.. Ni vet man hamnade lite typ i chocktillstånd, även om jag visste vad som skulle hända så blev man helt ba "borta" när det började hända grejer.. helt sjukt... vilka otroligt väl utbildade poliser vi har i Sverige alltså! vilket jobb dom gör, så mycket dom riskerar när dom går i och gör sånt... ojoj jag måste säga att polis yrket verkar vara riktigt spännande!

Men det är inte alla dagar man "leker" tjuv och Polis med polisen själv ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0