100 dagars.. woop woop!!

oherregud... kom precis hem från terrassen, vilken jävla kväll vi haft! det var inte mycket folk ute men jävlar i mig vad kul vi haft vi som var där! Det blev en jävla massa shotande kan jag säga. vart fan tog pengarna vägen liksom? poff borta! och poff jorden snurrar snabbare än vanligt! nej men fan jag har haft en sjukt kul kväll med lite folk från klassen och typ nästan alla från HR klassen! sååp nu är det alltså bara 99 dagar kvar till studenten, vilket känns typ helt sjukt! 60, skolsagar.. sjukt som sagt!

nej... nu tänker jag fortsätta dricka min oboy och äta nått :-) OCH dricka vatten :-) H
ha en sjukt nice dag people :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0