positiva-tjejen!

ja men visst sörru! jag har ju då hamnat i ett stim som jag gör varje vår där jag känner att allt är jävligt bra! Jag är extremt positiv, även fast jag gått och blivit sjuk nu så är jag jävligt positiv! Klart att det fortfarande finns saker med mig som jag är missnöjd med, och jävlans besviken över att jag inte fixat.. Men vafan allt det andra då? typ det om att jag princip är klar med hela min hantverksteknik F kursen och det är 5 skolveckor kvar, 6 med student veckan, men det är bara 2 dagar och då är betygen redan satta! Typ att jag ska åka till Prag om typ 2 veckor, att jag om typ 40 dagar tar studenten! fattar ni vad fort tiden har gått eller??? typ raketfart! Ni förstår inte hur jävla stolt jag är över mig själv och min prestation jag gjort under dessa 3 åren på gymnasiet!
Ja, att jag fan stått stark när det varit trassel, börjat leva mitt liv och sluta tänka så jävla mycket på allt och lite till... Fan jag känner mig jävla på topp, även fast att jag är lite, ganska mycket besviken på mig själv så är jag fan ganska jävla bra ändå! jag är fan en ganska bra tjej ibland, är omtyckt bland folk, har inga som direkt hatar mig, fan sånt är bra!

Grymt! jävligt grymt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0