En vanlig torsdag typ..

Jo men idag har jag varit en riktig business women faktiskt.. Jag hoppade dock den sexiga varianten som jag brukar köra med kjol och skjorta.. haha nej jag skojar lite bara! Men business women har varit ett spår hela dagen idag... Skapade lite kontakter och bollat lite business, sen har jag varit mäklare.. Det kanske är mitt framtida yrke alltså! Vi ska ju flytta och ska ju då säga upp lägenheten som vi har just nu. Så idag kom det ett par och kollade på lägenheten, bara jag hemma och hyresvärden var sen så jag fick visa lägenheten själv. Jorå jag tyckte jag var mycket trevlig och skötte mig exemplariskt, och dom sa senare till hyresvärden att dom blivit väl omhändertagna av mig.. PLUSPOÄNG till mig!!
Sen har jag suttit och kokat ihop lite planer för nästa vecka mohaha men det får ni veta vad det är om det blir så ;)

Jag satt faktiskt och gjorde ett test på nån sida via arbetsförmedlingen idag om min personlighet och vilka jobb som passar mig bäst då.. Blev inte förvånad alls kan jag säga.. Jag vet vad jag vill och de är ju grundat på min personlighet, så jag behöver visst inget test för att få veta det! Bra det!

Nej nu får det vara slut på mitt business shofräch för idag!
go natt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0