En såndär dålig dag..

Idag har varit en äkta såndär dålig dag.. Egentligen vet jag inte varför men hela dagen har bara varit lite sådär liksom, inget funkat som det ska lite så... Eller jo det har det väl gjort men inte till 100%...
Kanske har nått att göra med den hemska jävla mardrömmen som jag hade under natten.. Det där med att vara jagad av någon som vill döda en är ju lite så där liksom, jag "vann" dock denna gång och dödade häxfan med en dörr.. Men redan där när man vaknar och känner ba ja men visst, alltid lika kul att vara jagad av nån som vill döda en liksom... Ah och sen känner jag mig, vad ska vi säga? ja lite stel.. Eller ne jag vet inte, jag har ta mig fan ont överallt! höften har skaffat eget liv och värker och muskeln vill helst inte lyfta upp benet! happ då så fel belastar man lite och vips hela benet värker... Sen så.. så jävla pinsamt! Igår här hemma så skulle jag vara lite graciös och göra en snygg piruett, laddar, tar i och vipps så small fröken Gyllenpanzar i golvet.. Det känns idag lite så kan vi säga.. övre delen av rumpan på högersida.. om ni ville veta... Så ni kan ju tänka er värk i vänster höft och öm i höger bak...
Saker i skolan går väl som det ska faktiskt, inget konstigt där..
Sen tror jag att jag har för mycket tid.. Den tiden används för att tänka och tänker jag då för mycket så är man ju där, en dipp i självförtroende är ju som uppbyggt för detta liksom, sen blev det väl kanske inte bättre när det blev lite prat med min kära mor... Ja det är mycket nu... Så mycket kan jag väl säga...

Fan så jävla jobbigt, varför ska jag vara en sån som hela jävla tiden funderar och tänker på saker, liksom aldrig släpper det.. Hittar du en tanke som liksom gnager inom dig så släpper man det ju ta mig fan aldrig.. är det oftast en bra tanke? NEJ!

Jag får helt enkelt sluta ha så mycket tid att tänka på, då övertänker jag ju bara och får sånadära dipp helveten liksom... Vilka problem jag har hörreni...

Sen så jag vet inte det var verkligen en "vakna på fel sida" dag helt enkelt.. Inget var sådär wooohooo fett jävla awesome grymt idag liksom allt var lite mer, jaja de får bli bra, åh vad allt e kasst idag, blää jag står inte ut med mig själv idag... Lite så.. Sen kanske det var så att jag blev grymt besviken på en vän jag haft i flera år.. Folk som bara tar energi ur en och aldrig ger något tillbaka.. lite så... Vänder kappan efter vinden, lite så kan man väl säga.. Eller... jag tror jag hittade problemet med hela min dryga dag! Vänner som.. eller människor man tror är ens vänner som ba behandlar så fel.. Dags att börja fundera på vilka man ska ha i sitt liv tror jag...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0