skola, betyg och det där...

Såg mina betyg idag som jag fått hittills och måste säga att jag är helt okej nöjd ändå asså, trodde inte det var så bra som det var i vissa ämnen faktiskt.. Fan VG i smyckesteknik och smyckesteknik fördjupning helt sjukt!! MVG i datakunskap, så jävla bra jag kan skriva och andra word ;) hahah Nej men det är rätt nice faktiskt.
Vet ni, jag hoppas jag får bra betyg i naturkunskap för fan det är ju en rolig kurs! vi snackade om jorden, hur allt startade, super nova osv och det är ju sjukt intressant och jag älskar att labba, det är skit kul! Religion är ta mig fan ganska kul det också, hade det idag och det river fan upp tankar asså, vafan är det som står i bibeln egentligen? gud typ straffar Adam och Eva för att dom åt av frukten och blev smarta och då straffar han dom för det?? gud, förlåtande och hjälper alla? öööh nej tror inte de va.. Happ sen har jag ta mig fan nästan lärt mig tolka runskrift, vi skulle sitta o översätta runskrift och på slutet så satt man ju fan och ba översatte allt utan att behöva titta på bilden där det stog vilka runor som var vilka bokstäver.... cooolt asså ;) Men fan den bästa och softaste kursen måste ju vara fotografiskbild asså, började den kursen idag och han typ ba varsågod och ta en kamera och gå ut och fota lite så ses vi en kvart innan vi slutar liksom, så det va ju bara att ta en kamera och börja fota massa saker :) Kan säga att det gör inget att sluta 4 när man har en sån nice lektion faktiskt :P Nej men fan haft en rätt soft dag pratat mycket om helgen med Leonie och så :)
 
Daaagens outfit dååe;)
 
Dagens skoooor :P


Mitt fina schema då, (jag har inte körsång) Sista året nu, kom igen nu då!!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Visst är det kul att lära sig massa olika saker. Även om man kanske inte använder det direkt är det kul att se hur saker fungerar.. Och varför vissa människor säger och gör som de gör ( religion)... Kunskap är lätt att bära!! ;-)

2012-09-03 @ 17:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0