regnig morgon

Det gillas inte! regn är verkligen inte kul, det blir så kallt då också usch... Jag hade en såndär skum dröm inatt igen, fast denna var så verklig så att jag faktiskt trodde att det var sant...Jag drömde att Max kom ner till mig vid 5 tiden och bökade runt i mitt rum... MEN sen när jag vaknade på riktigt och började fundera på vad han gjorde i mitt rum det var då jag såg att mitt lilla bord här i mitt rum inte stog på samma ställe som i drömmen, då insåg jag att jag faktiskt drömde att jag halv vaknade och att max var i mitt rum... fast nu när jag skriver detta så känns det så verkligt så jag vet fan inte om jag drömde eller inte... Jag får helt enkelt fråga Max när jag väcker honom om en stund.. Jo ni förstår idag får han skjuts av syrran till skolan, cooooling ;-)

Jag hoppas att ni alla har sovit gott, har en trevlig morgon och får en trevlig dag! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0