Piercingar & tatueringar..

Mmh vad tycker egentligen folk om piercingar och tatueringar. Jag tycker ju att det är ganska snyggt, men självklart på olika personer, vissa passar med tatueringar och vissa inte, vissa passar i piercingar och vissa inte! Jag vill ju skaffa en tatuering med mitt ''motto'' jag vet inte om det är ett motto, men det är typ det jag lever efter, eller iallafall vill leva efter, just därför tänker jag inte tatuera in det förens jag verkligen känner att jag lever efter det 100% annars betyder det inte alls det som det står för liksom... Det är en text och jag vet hur den ska se ut, jag vet bara inte vart jag vill ha den än, funderar på nacken eller nått för jag vill inte att den ska synas överdrivet mycket, typ om man skulla ha den på armen eller så. Det är också snyggt, men det känns som att man blir lite dömd om man har tatueringar och jag tror inte jag skulle bli dömd rätt om jag hade en massa tatueringar, + att jag tycker att texter är fina att ha i nacken, speciellt en lite ''längre'' text :)
Sen piercingar, jag har ju en navelpiercing och hål i öronen ;) men jag funderar även på att ta i tungan, tycker det är ganska snyggt så det funderar jag på att göra ganska snart :) Tycker att det är fint med piercing i näsan och monroe är fint också ( precis över läppen, på höger elr vänster sida).. Fast jag tror tyvärr inte att jag skulle passa i det, så därför blir det iså fall bara tungpiercing liksom :)
 
Vad tycker ni om tatueringar och piercingar... hur tycker ni jag ska göra ang piercingar och tatueringar? :)
 
'

Inte denna text!! men typ något sånt, fast böjningen åt andra hållet (som en regnbåge) eller ingen alls..Kanske lite högra upp på nacken..... Ah men typ nå sånt.... hmmmmmm

Kommentarer
Postat av: Isa Blomgren - Blivande Guldsmed

Hellou! Länge sen nu!
Jag tycker att du ska göra det du känner för. Så länge du är säker på att du vill ha kvar det och inte ångrar dig efter något år.
Min enda tanke är att allt för många gaddar sig hos tatuerare som inte kan sin sak. Bara för att de känner dem eller de är billiga. Enligt mig så om man nu ska ha en tatuering får man göra den ordentligt hos någon som kan ordentligt. Man ska alltid be om att få se tidigare arbeten, som är i samma stuk som den du vill ha. Väldigt viktigt att de inte visar något helt annat för det finns så många olika områden och man vill ju ha någon som är duktig på just det du vill ha :)

Kram!

2012-09-15 @ 19:55:24
URL: http://Isablomgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0