Maagaad!!

Herrejävlar... Jag har verkligen inte slängt in något här på bloggen på as länge... vafan är det för kass grej jag kört med eller? maagaad ni får ju säga till mig när jag bara försvinner iväg sådär!
 
Asså jag måste bara säga, idag testade vi studentmössor och beställde... okej, man kan inte sätta Amanda framför en dator och låta henne designa hennes egna mössa och sen välja en massa annat som finns... Det går liksom inte, det blir inte billigt då! Som pappa sa någon gång, det är helt otroligt, det blir alltid dyrt när man shoppar med dig, inte för att jag går och tar det dyraste, bara för att det är dyrt.. Jag bara vet vad jag vill ha så råkar det alltid vara det dyraste alternativet... Herrejisses. Alltså man fick ju beställa en massa saker, student saker och designa hela mössan själv... jag kan ju säga såhär, den är pimpad och kommer bli jävligt snygg! Ah sen tänkte jag köpa en t-shirt där det stog ''absolute student'' på, ni vet osm på vodka flaskan? Ah men när hehe jag såg slut summan så valde jag bort den, den var minst viktig... Sen beställde jag även ett champagne glas som det kommer stå typ ''student 2013 Amanda Gyllenpanzar'' på tror det stog något mer också... Ah sen ett band ni vet sånt där som miss sweden och sånt har på sig? som det står student 2013 på.... Maaaaagaaad asså! Men det är inte billigt, det var mössan som var dyrast... dom är inte så dumma dom där som gör dom... man får betala ''extra'' för varenda liten del... först får du bara typ själva mössan + broddyr på för 500 spänn, ah sen så kostar ev den där saken i mitten lite extra, sen vilken färg du ska ha på kanterna runt kostar extra.... Jag pimpade på och tänkta ja vafan man tar studenten en gång och jävlar vad snyggt det blev! hahah... och dyrt... jag vet inte, men någon av mina kompisar låg på mycket lägre summa än jag och deras föräldrar tyckte det var mycket då tänkte jag... oj..... haha jag låg även över priset som brukar vara vanligt... fast inte så farligt som det låter! :) Men fan vad kul det var då? kändes lite coolt att testa studentmössan liksom woop woop liksom hihihi när kommer dom då? :P hihi
 

Nej studentmössorna är inte svarta! detta är bara så man kan testa storlekarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0