kass fredag

idag är en sånhär fredag som man ba åååååh döööö!!! nej men idag var verkligen en sånhär "jag vill inte gå till skolan" visst de vill man väl tyyp aldrig men idag är det extremt, typ en sånhär dag när man kommer vara sjuuukt otrevlig och ba be folk dra åt helvete... asså blääää vi har typ 3 lektioner idag men en är uppdelad i två och det är den sämsta och tråkigaste lektionen ever asså försäljning och service, jo tack jag vet att man ska vara trevlig mot kunden aå bra kan jag gå nu?? liksom det är så jävla tråkigt liksom.. helt sjukt tråkigt...
åååååååh jävla fredag!!! och de är inte bättre att veta att typ hälften i klaasen tagit ledigt idag eftersom de va ledigt igår.. fan jag skulle tagit ledigt idag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0