studentmössor

Asså jag måste bara säga att mygrad som vi beställde våra mössor av har riktigt grymt service... Det blev en massa gnäll från elever som tyckte att dom inte fick info om att det fanns paketpris som skulle göra saker billigare och att vi inte fick något kundinlogg på deras sida.. Jag, smart som jag är kollade direkt upp hur stor skillnaden blev på om jag valde paket eller inte, kan säga att paketpriset blev 20 kr dyrare, min kompis moa gjorde samma sak och hennes blev dubbelt så dyr (vi valde inte samma typ av mössa o design) alltså nej paket priset är inte så mkt billigare som man tror... Jag mailadr även om kundinlogg och den låg nere just nu därför fick vi inget inlogg... och nu i veckan ändrade jag två saker på min mössa, jag behövde bara skriva ett mail till dom med vilka ändringar jag ville göra, två dagar senare får jag svar att det är ändrat och jag fick en ny orderbekräftelse där de nya ändringarna var så jag kunde kolla så att allt var rätt och det var det... Båda gångerna jag mailat in så har jag fått svar inom 2 dagar och det är riktigt bra service tycker jag!

min mössa kommer bli sååå snygg!! jag säger bara, guld, silver, swarowski kristaller, strass, rosa sten, broderad text o landskapsvapen.. ni hör ju, studentmössa a la Gyllenpanzar ;-)






ungefär såhär kommer den se ut, en sak som inte syns när man gör den i datorn men annars typ så här :-) huh huh va tycks? :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0