Premiär dags!

Då laddar man upp inför twilight breaking dawn part 2 premiären som är inatt då.. Tänkte passa på, så jag bokade breaknight i skövde, så först visar dom breaking dawn part 1 och sen vid 00 drar dom igång part 2... Jag är en premiär människa, så är det bara, så det är premiärer som gäller! Någon gång i mitt liv ska jag gå på en riktig gala premiär, med röda mattan och sånna grejer, fan vad coolt de skulle vara asså! Nej men nu ska jag väl ladda för att sitta i en bio salong i ett par timmar, de vill säga... SOV!! för de får du inte göra inatt under filmerna!! ;-)

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Ha en underbar kväll mitt hjärta!!

2012-11-13 @ 17:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0