nationella prov...

de här med nationella prov... usch.. usch, usch usch så psykiskt jobbit det är... Jag menar uppgiften i sig kan vara jävla lätt, som nu, vi ska hålla ett "tal" där vi egentligen bara ska prata om vad vi själva tycker och hur vi tänker om en bild och/eller text... vilket inte är så jävla svårt, det är ju bara att säga vad du ser i bilden och ja vad du tycker om den eller vad du tycker den förmedlar... men tro fan att man blåser upp allt som fan bara för att det är ett nationellt prov.. herregud...
själv började jag skriva mitt igår eftermiddag och jag har min redovisning i eftermiddag.. idag allstå... den är inte färdig heller, men om några minuter så kanske den är...

nej men önska mig lycka till då ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0