Hur svårt ska de va??

asså ärligt?? hur jävla kass har jag inte blivit på att blogga nu dåååå??? skit kass faktiskt, jag som var sååå duktig förut och publicerade flera om dagen, nu ba BAAM inga alls... jävla dåligt...

kan ju berätta om min dag för er som vill läsa de..
Jah har varit extremt flumig och fnissig idag, skrattat åt typ allt! tom dåliga kommentarer, skämt osv... typ ett exempel
moa- undra vem som har rekord i att vara tyst längst!?
jag- det måste vara dom där munkarna.................. dom äter man ju upp! (och sen skratta åt det i evigheter) tror det var sättet jag sa det på som var roligt, det var roligt då iaf!
asså ni hör ju, det har varit mycket mycket skratt idag...
och läkare fan vad tråkiga dom är, inte speciellt "skämtsamma" eller drar nån kul kommentat.. var hos en läkare idag och jag slutar med att säga "ja lite snygg vill man ju vara så de här blir nog bra" hon ba stängde dörren man ba hahaha åååh så stela ni är, kunde väl skrattat lite eftersom jag var ironisk vilket hördes ganska mkt... jaja ska inte snöa in sig på de liksom...
jag har även haft mys med Max, hämtade honom på fritids, sen blev de thaimat hemma framför nått barnprogram, sen bakade vi kladdkaka eftersom det är kladdkakans dag.. sen blev det film och kladdkaka i soffan... massamassa mys med den lilla sötisen.. han tycker tydligen om när jag hämtar och lämnar, han har tydligen tjatat om det, det är ganska skönt också för han bråkat inget med mig och springer fram, man får en kram och sen hämtar han sina grejer, som jag hört brukar de inte alltid vara så.... hihi bara när jag hämtar ;-) näää men ah imorgon blir det lämna, första gången han och jag kör helt helt själva förr så hade jag inte körkort så då hade jag han bara hemma, nu kan jag lösa de mesta :-) och de gör jag gärna för min lille och för att familjen
här hemma går ihop, dom andra jobbar ju så någon måste ju ha lilleman...

asså ursäkta om det är stavfel eller konstiga ord! jag skriver på mobilen och då blir det lätt så!!

nää jag ska blogga bättre nu! :-)



Kommentarer
Postat av: Anna Ågren

Vilken gullig bonussyrra du är! Kram på dig, fnissmästaren!

2012-11-08 @ 07:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0