Nehe inte de heller...

Hepp blir ingen språkresa heller pågrund av det där jävla fitt körkortet som jag just nu hatar så sjukt jävla mkt.. Det förstör verkligen allting, jag har mått så jävla dåligt pga det där jävla körkortet och haft sån jävla ångest över det.. Ah så fick man det här beskedet att, ja du kan kanske få åka men när du fått ditt körkort.. vilket betyder nej det blir inget för att det finns nästan inga uppkörnings tider, det finns i mitten av juni typ 19 juni va första dom på körskolan hade ledig, kul eftersom språkresan börjar 11 juni och man måste boka den typ denna vecka för att de bara finns den veckan kvar och nästan inga platser och jag får inte boka förens jag har körkortet i handen... jävla fitt körkort och förstör allt... Inge rhodos, ingen språkresa, då va mina sommar planer krachade då.... rhodos va ju inte körkortets fel där var det bara människor som snackar en jävla massa men inte menar det.. men ändå jävla körkort.... just nu önskar jag att jag inte ens va 18, slippa tänka på det.. jag vill ha det ja, men just nu tynger det ner mitt liv så jävulst så det är inte ens kul, det är bara ett svart hål utan utgång.... Har bokat intensivkurs nu t o m för att bli klar så fort som möjligt, en 4 dagars intensivkurs, men tyvärr ingår inte uppkörning o sånt så får boka de privat och de va tydligen veckors väntetid där också, man vill ju helst ha allt frächt i huvet liksom... så får se ska boka idag eller nått tänkte jag o få en tid så snabbt som möjligt efter kursen... Men det blir ju ändå ingen språkresa... HATAR DET DÄR JÄVLA FITT KÖRKORTET de ba förstör allt hela tiden.... GAAAAAH!!!! Visst jag skyller inte på mina föräldrar för det, för jag fattar ju, visst det är bra... men vafan??? JAG BLIR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DET!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jag!

MEn amanda, det finns fler ställen att köra upp på!! kolla västerås enköping, eskilstuna, någonstans finns det en tid som passar dig!!! GE INTE UPP!!

2012-05-09 @ 21:28:45
Postat av: Mickan

FÖRLÅT. att Jg inte hade råd att åka till Rhodos oh att jah sa att jag och mamma skulle prata om de men de ko

m allvarligare saker emellan..

och om körkortet är så himla jobbigt skit i de då...

tycker de bara låter negativt och så om de vill man ha ett får man kämpa för de ... så är de tyvärr

2012-05-09 @ 21:34:59
Postat av: Anonym

håller med mickan

även om saker kan vara skiiitjobbiga ibland är det bara att kämpa igenom det

och köra upp kan man göra typ i skövde

2012-05-09 @ 22:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0