Det är min tur att ta över

Så flytta er ur vägen för annars kör jag över er! Nu är det ta mig fan min tur att fixa mitt liv som jag vill ha det och jag börjar idag kan jag säga.. Jag tänker inte låta någon stå ivägen för mig eller påverka mig för nu är det min tur att visa vad jag går för.. Jag tänker inte längre bara gå runt och ha planer på allt, utan nu är det dags att sätta drömarna i verklighet. Jag tänker fan inte bli någon bitter jävla kärring som inte levt livet det kan jag säga er.. Så vi säger väl kanske hej till nya Amanda, den bättre verisionen av mig och om ni inte tycker om det så synd för er!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Rock on!!!

<3

2012-05-03 @ 19:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0