Åååh jag vill!!

Ååååh sitter och kollar språkresa just nu JAG VILL ÅKA!!!!! har pratat med bolaget idag i telefon, två gånger t o m och fått pris och allt JAG VILL ÅKA!! fan va kul det skulle vara, jag är grymt taggad och jag lovar er att om jag bokar och åker, så kommer jag garanterat skaffa körkort på nolltid nu, skulle faktiskt boka uppkörning idag, men får gö de på onsdag och på onsdag ska jag prata med bolaget igen om att åka.. Känns som att det är sååå jävla nära ÅÅÅÅH galet, det skulle vara så sjukt galet om jag skulle göra detta asså och jag skulle bli grym som fan på engelska kan jag tala om för er! ÅÅÅH håller tummarna, och ni får och hålla tummarna att de blir av <3


hihihihi :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0