40 timmar... godnatt!!

Okej nu har jag varit vaken i 40 timmar utan att sova en enda sekund, jag känner mig inte liksom ''nu dör jag'' utan mer lagom, sådär som man brukar vara, jag är faktiskt pigg, känner inte alls att jag vill lägga mig i sängen och sova... Fast antar att jag somnar fort när jag nu när jag väl lägger mig i sängen faktiskt hahah.. Btw, va på bio med mackan idag, vi såg Dark Shadows haha den va bra asså, det är ju en komedi och ja, man skrattar lite då och då, hallå johnny depp är ju med, bara hans ansiktsuttryck är för härliga :) Nej väskan är packad och klar inför sthlm, åker ju till sthlm imorgon eftermiddag är bara i skolan imorgon sen har jag ledit fram till tisdag, då är det skola igen haha gö vecka :) Nej 40 timmar... eller skulle man göra 48.... nej, nej Amanda det är skola imorgon och antar att det inte är bra att ha samhälls ekonomi prov och inte sovit på 2 dygn ajaj... Okej... God natt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0