Vilodag 100%

Asså idag har jag haft typ världens jävla vilodag asså.... Har iprincip bara varit inne på mitt rum med lampan släckt och bara suttit o tänkt på allt och ta mig fan ingenting... Har till och med haft några svängar till sängen också, vadå det är ju mysigt o krypa ner och gosa in sig i täcket ju? Och bara ligga och tänka på allt och ja, ingenting... Massa, massa mys <3 Men jag måste säga att det känns ju i kroppen direkt om man har liksom fått sova tills man själv vaknar och sen bara inte gjort något under dagen, det är fan nästan så att det gör ont tycker jag xD Eller? och helt trött i huvudet också, har haft sån här spännings huvudvärk hela eftermiddagen/ kvällen asså... Not god.. Men det kanske inte var för att jag ba laddat batterierna, har haft det nästan varje dag så det kanske är något annat... typ det som jag skrev i förra inlägget... det är mycket nu... 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0