Våran dag var...

Toppen!! Det blev inte bara en Max och Amanda sag det blev en OnPiece dag, Max har haft sin på sig och jag har haft min, och inte nog med det! Det har ju varit sjukt varmt ute så vi har bara haft dom skööönt o slippa jackan, riktig vår!! Vi har varit på donken och käkat lunch, Max cyklade och jag gick sen satt vi ute och käka, så skönt va det ute asså! Sen for vi hem och på hemvägen snodde jag Max cykel.. när vi kom hem så började vi baka, vi började med bregottkakor.. och där tröttnade Max.. så jag fortsatte själv med kladdkakamuffins och sen blev det en kaka som heter typ julgott eller något liknande.. Det är för övrigt en jävligt bra gå-bort present... Det är alltså en burk där alla ingredienser finns (förutom typ smör och sånt) och sen bara i med det i en bunke och sen in ugnen AS SMART! vi fick ju en sån då så jag bakade ihop den :) Så nu jävlar har vi fika här hemma om någon vill komma förbi asså xD fast... Det är sådär lagom kul o städa allt sen, det är ju förfan kladd överallt.. Men då har jag ju något o göra nu när Max åkt till sin mamma :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0