Va fan...?

Asså på riktigt ska det verkligen vara så att bara för att folk söker till en kurs i skolan och det blir fler elever än platser, så ska man lotta om vilka som får vara med? Nej det gör man verkligen inte vafan är det för skit? Jag trivs inte på mitt program som ni alla vet, och då till 3an har jag valt fotografiskbild vilket jag tycker om, jag tycker om att fota och vill bli bättre på det! MEN det verkar resten av skolan också tycka för nu är det så att det är fler som sökt än vad det finns platser och då drog dom lott om vilka som skulle få läsa den kursen.. kom jag med? NEJ! och då bränner jag av asså... DET ÄR FÖR I HELVETE FOLKS FRAMTID VI SNACKAR OM!!! Tänk nu om det är så att jag vill bli fotograf, då är det ju jättebra om jag läser den kursen, kan jag då komma och säga, nej på min skola lottade dom om vilka som fick läsa kursen och då kom jag inte med? På alla andra skolor brukar man sätta in fler kurser, hur jävla kul är det att söka individuella val om du ändå inte får det? Nej asså så jävla dåligt, riktigt jävla dåligt jag är så jävla lack asså...Och vad är lärarnas kommentar det det när man undrar varför det är så? ''Jaha, ja då är det så att du inte ska ha den kursen, då är det bara o välja något annat'' fyfan asså! LÖS PROBLEMET!!! Den där jävla skolan blir ta mig fan bara sämre och sämre i mina ögon.. vafan är detta för skit??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0