Stockholm!!

STOCKHOLM!!! i'm back! och nu ska jag göra hela stockholm osäkert ;) Nej verkligen inte, asså jag har tänkt lite på det där med storstads grej, det där med att alla som bor i storstäder stressar överallt... Direkt när jag går av tåget i stockholm så iprincip springer jag in på centralen och kö.... Ni tror inte det blir kö i både därren och in till tunnelbanan? joo klart som fan och ni vet fan jag sick-saxar bland alla människor med resväska o hela skiten, in i tunnelbanan och sen springa till bussen och sen springa hem.. Okej alltså jag springer ju inte, men ni förstår jag går fort. Mina vänner vet att jag i allmänhet går väldigt fort, men nu asså gud men jag tänker jämt ''i sthlm måste man gå fort annars kommer man ju fan aldrig fram'' Det är ta mig fan sant... ;) 
Nej men fan nu sitter jag här hemma i soffan och kollar på let's dance, nya säsongen asså älskar han vin snubben härlig :) och ny mobil har jag också GÖTT!!! <3 Hihi pappa är lite gullig.. när jag ringde honom förut så sa han det ''Det finns inte så mkt mat, typ inget alls.. men det ligger pengar på ditt bord, och mobilen ligger också där, även rikskuponger om du ska äta ute'' Han är väl för gullig och sen låg även ett nytt SL remsa där också (till buss,tunnelbana)  Han är för gullig den lilla pappan som för övrigt är i västerås hela helgen så jag lever rövare själv här hemma jag ;) mohahahahah Nej men imorgon ska jag träffa underbaraste Malin, vi ska hänga lite på stan o så, as kul :)<3


Mina nya telefon :)<3


Kommentarer
Postat av: Isa Blomgren

Du skulle tagit med miiiiig! Åh vad avundsjuk jag är på dig!

2012-03-31 @ 00:39:15
URL: http://isablomgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0