Sommarlov!! <3

Äntligen, äntligen sommarlov, vet inte varför men alla andra år så har man ba wohooo sommarlov, frihet!! men jag känner inte så idag, just nu kännst det skumt att man inte ska behöva gå upp igen måndag morgon och fara till skolan liksom. Men det känns grymt skönt asså måste jag säga! Inga tider att passa, inget att bry sig speciellt mycket om, underbart! Som jag sa igår, jag har verkligen inga planer för sommaren förutom kursen, jag skulle vilja komma utomlands ett tag, det skulle vara nice.. Jag menar idag var det skolavslutning och det är sol men bara 9 grader varmt.. Asså det går inte! Om det är sol hela sommaren, men kallt kan man ändå inte sola, för man fryser ihjäl asså! brrr... Hahah på tal om kallt xD haha så jävlans roligt, jag och mamma var på stan för en stund sen, så satt vi på en bänk där i solen (det är lite varmare nu) och så frågar mamma om jag kan bjuda henne på en glass, hon har inga pengar med sig, jojo visst kan jag det väl det liksom! så jag köper en glass till henne och sätter mig igen, Ja då tycker hon det blev pinsamt, hon trodde ju att jag ville ha glass, så att jag skulle köpa till båda, men jag ville inte ha glass så jag köpte ba till henne, helvete vad hon tyckte det var jobbigt asså xD Ja men vadå? hon ville ju uppenbarligen ha glass och de ville inte jag, men då fick hon ju sin glass? :) jag sa att hon skulle vara nöjd, nu har hon ju fått sin glass!


från avslutningen


dagens andra outfit :)

ÅÅåååh!! Det har öppnat en ny take away thai i falköping, den öppnade idag och helvete vad gott de va, lilla Max älskade det och ville äta därifrån måååånga fler gånger :)


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Bra jobbat i år!! <3

2012-06-18 @ 10:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0