Lördags mys <3

Lördags mys it is! Mamma är på kusten, mackan på svensexa och max hos sin farmor och farfar, boooyaaaa helt själv hemma.. Då blir det film mys i soffan, slår vad om att hälften av alla i min ålder skulle slå till med en brak fest hemma... Inte jag, jag har semester och det har varit fullfart i 3 veckor med Max, så nu passar jag på att bara mysa i soffan med massa go saker... Sen måste jag säga, det är inte kul o ha fest med vissa människor, man kan säga vissa festar med lite ''klass'' vissa gör inte.. Några jävla fjortis fester tycker jag inte om, inte raggar fester heller, det är i princip samma sak, sup dig så full som du bara kan och ligg runt, sen skiljer det sig, raggarna slåss och fjortisarna spyr, men sen skryter båda lika mkt dagen eftger om vem som var fullas och båda sorterna är lika dryga... Humm sånt går bort asså, då är film mys mycket trevligare tycker jag :)

Have a great day guys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0