Första RIKTIGA

Första riktiga lov dagen för mig idag, det enda jag gjorde idag som var ett måste var en snabbis till skolan, bli filmad några sekunder och sen var det klart, sen har jag bara softat, solat och haft lov!.. Liksom i söndags var jag i stugan och jobbade, i måndags var jag och städade gammel farmors lägenhet ju, igår vare jag till karlsborg och hälsade på Ann-charlott (Lottan) som var min körlärare på intensivkursen, ville ju visa körkortet såklart :) och jag hade lovat att åka dit och säga hej innan hon åker hem till norge igen :) Sen for jag ut till stugan och gjorde lite jobb igen och på kvällen blev det stallet.. Det har varit full fart, men nu har jag inget bokat på ett tag faktiskt.. borde kanske åka upp till pappa snart också.. Ah får kolla de :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Kanske komma upp någon/några dagar nästa vecka?
Sen blir det vecka28 på klubben.. Det ser jag också fram emot!! :-)

2012-06-21 @ 11:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0