En början?

Guess what? Jag. Tänker. I. Höst. Söka. Till. Musikprofilen. På. Skolan. För. Sånglektioner! För... Jag vill sjunga på min student! jag har redan valt en låt jag vill sjunga, jag tror att det skulle vara coolt och sjunga den, och det skulle få igång studenterna på sermonin ;) Så det är min plan, lagom till skolan börjar tänker jag maila hon som är musik ansvarig på skolan och se om det skulle funka :) Annars får Mackan rigga en scen, vart vi nu kommer vara så får jag sjunga där ;)

Vad tror ni om det? Det är en bit påväg på min dröm iallafall :)
Det här året, det sista året, ska bli det bästa ever och jag ska slå tillbaka och visa dom alla vem jag är och hur grym jag egentligen är!

Tänkte nämligen på det idag, fan vad jag känner mig lycklig, matten är klar, körkortet klart..Men nu då?  yes jag ska visa dom, allihop. Jag är en stark, smart och jävligt bra tjej om dom missat det, kommer dom inte att missa det nu! MEN jag tänkte inte bli någon ''pluggis'' om ni tror det nu, nej, nej jag ska bara va så jävla bra!


Självporträtt by Me, myself and i ;)

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Låter som en bra plan... :-)

2012-06-18 @ 10:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0